tisdag 20 april 2010

Skolan

Vi börjar med video om ungefär en kvart. det är ingenting man längtar efter direkt. Som tur är skall vi inte redigera musikvideo hela lektionen utan även kolla på några gamla reportage som äldre elever har gjort.
Ja, trist är det hur som helst.

Jag har inget bättre för mig så jag skriver lite här.
Knappast kul för er. Inte för mig häller.

Jag älskar Mac-datorer som automatisk "rättstavar" det an skriver. Jag älskar ännu mer det faktum att det väldigt sällan blir rött nu för tiden när jag skriver. Jihej för mig:D

4 kommentarer:

  1. "Inte för mig HELLER". :D

    Ja, jag är en ond, ond människa. xD

    SvaraRadera
  2. Josefin: OOOOh, det där skall du får ångra!;)

    SvaraRadera
  3. *kastar huvudet bakåt för ett ekande, ondskefullt skratt* Muhahahahaaaw!

    SvaraRadera
  4. *Ger dig onda ögat innan jag snurrar runt på stolen och börjar smida planer om... hämd!*
    Mihihi...

    SvaraRadera