lördag 24 april 2010

Kalasdag

Detta är urlöjligt av mig men jag är liiite bitter bara för att jag kanske måste kasta min ide om vad jag skall ha på mig idag. En säker planering som har lockat mig hela veckan, helt åt skogen.
Detta är bara för att det är galet fint väder ute... Urlöjligt som sagt.

Idag är det kalas för Malin som har fyllt 20 år och för Elin som skall fylla 18. Värsta stora grejen alltså. Hela veckan, eller, sen jag kom på idén har jag velat skriva om min present till Elin men jag har i sista stund kommit på att hon faktiskt läser det jag skriver så det är ju rena vansinnet. Självmordet. Nej det får jag berätta om senare idag när hon har fått det.

Mamma skall komma till kalaset och det gör mig så galet glad. Det är alltid kul att ha med henne. Jag blir alltid stolt, eller hur man nu skall uttrycka känslan. Hon är så jädrans trevlig och glad och alla gillar henne. Ja de flesta är som tokiga i hennes härliga personlighet. Så även jag. Jag hoppas såååå att jag växer upp till att bli som henne men att mitt självförtroende är lite bättre.

Mamma, du är fin, tänk inte ens något annat.



Jag får tugga med tänderna som sitter längst bak i den högra sidan av munnen. Eller, tugga och tugga Jag mal maten försiktigt med hjälp av tänderna, gommen och tungan. Jag får akta mig för att bita ihop för mycket för så biter jag automatiskt ihop med den vänstra sidan av munnen och det gör fasligt ont.

Dessutom är jag trött på flytande föda så jag brer modigt mina mackor och börjar mala.

4 kommentarer:

  1. Åhhhh...Moa! Vad du gör mej glad!!! Kan inte i ord beskriva vad jag känner när jag läser vad du skriver om mej, och vad du beskriver dina känslor...DU ÄR BARA SÅÅÅ BRAAA! Kram vi ses snart // Mamma

    SvaraRadera
  2. Mamma: Hihihi. Jag är ärlig det är allt:) Ja snart ses vi. KRAM

    SvaraRadera
  3. Hihi Ja jag läser troget din blogg moa ;) I'm watching you xD MOAHAHAHA nä inte så men jag läser.

    SvaraRadera
  4. hihih, ja det gick fram tydligt. Du har ju helkoll på mig;)hahahah

    SvaraRadera