fredag 9 april 2010

Respons???

I februari skrev jag ett inlägg om hur pass rolig jag tyckte att Valios nya laktosfria creme fraiche var. Smetana. Ja, jag hånade nästan produkten. Kanske. Jag tyckte mest bara att namnet var så fruktansvärt lustigt att jag var tvungen att skriva om det. Idag såg jag denna kommentar som jag fick för ungefär i månad sen:


Paulina Keresztesi sa...
Hej, jag arbetar på Valio som produktchef för det laktosfria sortimentet. Det är kul att Valios senaste reklamfilm fick dig att skratta. Smetana är ett udda namn på en produkt här i Sverige, men i Finland och i östuropeiska länder där den förekommer är den en självklarhet i matlagningen, och den är himla god. Hör gärna av dig till oss så kan vi skicka värdecheckar så att du inte bara skrattar åt dess skojiga namn, utan även kan smaka på den. Ha det gott. Hälsningar, Paulina på Valio
3 mars 2010 16.53

Först blev jag rädd för jag trodde att hon skulle stämma mig eller nått. Sen trodde jag inte på det. Jag tänkte faktiskt att det var min kusin Josefin som skämtade med mig. Hon är klurig och smart nog att kunna genomföra något så listigt och kul. Så var inte fallet. Om man klickar på Paulinas namn kommer man till Valios hemsida och till deras blogg där Paulina är skribent.

Nu är frågan vad jag ska svara...? :P
Jag ska ju få värdecheckar. Plural. CheckAR. Har ni några förslag?

HAHA jag är fortfarande i chocktillstånd tror jag. Fasen va kul!.

7 kommentarer:

  1. det är faaasligt kul! hahah
    / elin

    SvaraRadera
  2. Elin: HAHA ja! Jag känner mig fånigt nog lite speciell bara för det:P HAHA säg till mig om jag borde lugna ner mig ;)

    SvaraRadera
  3. hum, detta var små lustigt :) Ja svara att hennes kommentar gladde dig mycket och tyckte det var roligt att hon tog sig tid att kommentera just din blogg. :) Grattis.

    SvaraRadera
  4. Öhm... Det här är otroligt roligt. Faktiskt. Och lite obehagligt. Tack för din tilltro till mig, men nåt sånt här skulle jag aldrig komma på. Vart du än går, minns att Valio ser dig.

    SvaraRadera
  5. Elin: Hihih tack :D Ja jag skrev ungefär så. Nu väntar jag bara på svar:D

    SvaraRadera
  6. Josefin: 'HAHA där gör du ju det igen. Skämtar sådär finuligt och snyggt:P Du kan sånt, jag lovar.
    Men ja,, visst är det roligt alltid:)

    "Vart du än går, minns att Valio ser dig."

    SvaraRadera
  7. JA, men det ÄR ju jätte-creepy! xD

    SvaraRadera