fredag 16 april 2010

Jag har ett svart hål i munnen...

Min lunch.
Tanken var att jag skulle slippa tugga.
Det gick bra,
det gick jätte bra.
Den lilla drinken jag fick började verka efter ungefär 20 min och det blev lite vingligt när jag skulle gå. Skönt att vara lite borta.
Jag blundade under hela "ingreppet", mycket beroende på drycken tror jag.
Det som gjorde ondast var nästan att ta röntgenbilderna innan. Den där lilla plattan som man ska bita i så att den skär ner i tandköttet. Ne fy.
Jag skrattade åt känslan i min läpp efter att jag fått bedövningen (kanske berodde även detta på drycken).
Resten gick galant. Tänderna ploppade ut utan att jag kände ett skvatt. Jag skrämdes inte ens av det skrapande ljudet och att min tandläkare fick rycka och dra. (drycken)
Jag är inte ens en gnutta nervös för nästa gång jag ska dit.
Åh tack för det! Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar