fredag 16 april 2010

Första steget

Om lite mindre än en timme kommer jag få dricka någon slags lugnande som skall stilla mina nerver.
Om en timme precis kommer jag förhoppningsvis känna mig lite bättre till mods. Kanske dåsig och lite borta.
Om lite mer än en timme kommer jag sitta i tandläkarstolen. Ett stort munskydd som stirrar på mig och platsfingrar i munnen.

Jag nynnar på Paulo Nutini-White lies. Det vaggar mig lite. Undrar om han kan göra den under hela proceduren...

...
...
...

Nu kommer oron.

6 kommentarer:

  1. det kommer gå bra :) <3
    / elin

    SvaraRadera
  2. Vi tänker på dig, Det kommer att bli så bra när allt är klart, även om vägen dit är lite mindre rolig.....

    Kram
    Hanna å moster siv

    SvaraRadera
  3. Ah, jag har ju ingen aning om hur det är att ha tandställning eller dra ut tänder men jag vet att detta kommer att gå så bra Moa. Du är en stark och modig tjej, detta kommer bli en barnlek för dig ska du se. <3

    SvaraRadera
  4. Elin: Ja tack, det gjorde det faktiskt:)<3<3

    SvaraRadera
  5. Hanna och Siv: Ja ni har rätt. Jag vet att ni har det. Men som sagt så är vägen dit ganska jobbig. Men det gick bra idag i alla fall :) Tack KRAM

    SvaraRadera
  6. Elin: Ja, blir man drogad å går allt vettu ;) hihhi. Tack för att du tror på mig :) KRAM<3

    SvaraRadera