onsdag 21 april 2010

Intressant? njaaaaaaa

Okej, vad finns det i mitt liv just nu som är värt att skriva om. Hm...

  • Jag har för många byxor i min garderob för mitt eget bästa. Dessutom använder jag knappt hälften av dem. De andra ligger bara där för eventuella utflykter och liknande bara för att de inte passar.

  • På fredag skall jag dra ut ytterligare två tänder och detta skall firas med champinjonsoppsdiet. (Åtminstone resten av dagen). Hur det kommer gå på kalaset på lördag vet jag inte men Elin har lovat att de kan mixa ihop alla kakor och all mat så att jag får min beskärda del. Ett annat alternativ är ju att jag äter det jag kan medan jag kanske får ta med mig någon god kaka hem så jag kan äta den senare.

  • Jag har väldigt lite pengar. Vid ett tillfälle idag var jag till och med skylldig banken 74 kr men efter att jag fått min grymt försenade månadspeng har jag nu 226 kr på kortet. Pust. Jäklar vilken ångest jag hade där ett tag. Jag funderade då starkt på att städa på pappas jobb för att få ihop lite extra pengar. Mamma sa dock att det var ett väldigt tråkigt och smutsigt jobb, i alla fall när hon städade där och hon borde ju veta sånt som städar trappor flera dagar i veckan.

Ja... Mer än så skall jag nog inte skriva ikväll. God natt<3



2 kommentarer:

  1. Mixern står till ditt befogande hela dagen ;) och såklart får du med dig kakor hem:)

    SvaraRadera
  2. Elin: HAHA åh tack ska du ha. Alla kommer titta surt på mig när jag hela tiden skall gå och mixa mina bullar;) HAHA

    SvaraRadera