onsdag 19 maj 2010

Värme

Plötsligt kom sommaren.

Den sista bilden till min kokbok ser ni här. Nu kan jag inte vänta längre utan måste beställa korten från fuji idag. Förhoppningsvis får jag dem innan helgen och kan klistra ihop boken hos mamma.

Jag och pappa satt ute på altanen och åt middag i kvällssolen. Helt plötsligt kunde man göra det. Helt plötsligt svettas man som en tok i solen och drar av sig plagg efter plagg. Klenar på solskyddskräm och sluter ögonen.

Maten avslutades med att vi åt daimglass och pappa förhörde mig på mediakunskapen. En grymt lyckad middag må jag säga. Låt mig citera min far:
"Du är då helt underbar Moa på att hitta på"
Eller nått i den stilen :) <3

4 kommentarer:

  1. Oj Oj Oj...I vilken kokbok har du hittat denna fina bilden??? ;)) // Mamma

    SvaraRadera
  2. Låt mig utbringa ett mums och vilja sno och äta upp din mat. (A)

    Kram <3

    SvaraRadera
  3. Mamma: hihih Ja den blev faktiskt väldigt bra:D

    SvaraRadera
  4. Elin: Det är paprika i...men det kanske inte gör något:)

    SvaraRadera