onsdag 12 maj 2010

Lill-lördag

En jobbig och tröttsam dag i skolan avslutad med en blöt tur hem på cykeln. Väl hemma gjorde jag te och ett varmt fotbad för mina blöta, kalla fötter. En god middag med en del prat följt av en mycket mysig kväll framför tv:n med pappa. Varsin blåbärs och lime smulpaj (med kokos och havregryn) med en klick vaniljvisp. (Jag vet att jag borde vara emot sådant halvfabrikat men det är så fasligt behändigt så jag vet inte vad!). På tommen av allt detta tände vi ett ljus för att minnas mormor som skulle blivit 83 år idag. Älskade mormor.

En glad nyhet kan ju vara att jag kanske har pillat ut en bit som suttit kvar i min "konstiga läkning". Om jag har riktig tur kan det kanske äntligen läka ihop. Det kan jag väll få, lite tur.

Jag tittade igenom mina bilder idag och hittade bilderna på mig och Elin när hon hoppade av med mig i VB efter våran Allum-tripp. De är riktigt härliga hela bunten. Här får ni se ett par.


5 kommentarer:

  1. åh bilderna är finaaaa, jag vill haaaa dommmmmm!
    heh.. okej..

    jag kan skicka lite tur till dig, inte för att jag vet vart jag ska få den ifrån, men du kan få lite ändå.
    <3
    /elin

    SvaraRadera
  2. Elin: Ja de skall vi väll kunna ordna:D

    Tack, jag känner redan hur vinden vänder, ursäkta den utslitna frasen:P
    Puss<3<3

    SvaraRadera
  3. Ojoj ny stor bild som visningsgrej :D tjusigt.

    SvaraRadera
  4. Ja, väldigt stor. Jag fattar inte vad felet är! Även om jag säger till att bilden ska krympas så zoomas det in på den vänstra sidan av bilden. ÅH!!

    SvaraRadera