måndag 17 maj 2010

Päronmuffins med toscatopping

Japp, det åt jag idag med en kopp kaffe till på Mangiamo. Den var riskigt god, som jag anade. Jag har suktat efter den varje gång jag stått vid disken men jag har inte jagit den. Förrän nu.

Jag och Elin skulle ha en liten pluggtimme där. I sofforna. Vi gick igenom mediekunskapen och skrattade åt fåniga saker. Vet ni att de har citronmeliss i stora svarta krukor i fönstren på Mangiamo. I love it.

Jag älskar när Elin skrattar åt mig, med mig.<3

Egentligen skulle jag och pappa gått på handledarkurs idag men det var tydligen inställt. Jäklar va besviken jag blev. Det är framflyttat till nästa måndag.

Vi åkte och handlade istället och granskade innehålls förteckningarna på alla varorna. Mats-Eric Nilsson; My hero.
I hissen ner till Maxi fick jag ett sms av Siv som sa att jag kunde hämta rabarber hos dem när jag ville. Strålande glad blev jag.

3 kommentarer:

  1. Då är det antagligen Anna som håller i den handledarkursen ^^

    SvaraRadera
  2. Brukar det bli så när hon är med elelr vadå:P hehe

    SvaraRadera
  3. nä men hon var borta på måndagen och tisdagen :P

    SvaraRadera