lördag 29 maj 2010

Då börjar det

Jag och pappa åkte till Tånga där vi mötte farfar. Det var dags att köra hem två bikupor som pappa skulle få. Nu börjar det på riktigt. Snart surrar bina här.
Jag gick runt i det våta gräset med mina aldrig-använda loppisskor som jag egentligen tycker är jättefina men något för stora. Det ser fånigt ut när jag har dem på mig.

Kl 17:00 är det kalas för Maggan och Bellan (Jag tror att Bellan är där också). De har fyllt 50 och detta skall så klart firas. Innan dess dyker mamma upp och hon ska få sig en liten överraskning.
Vad ska man skriva för text som har med ögon att göra? Så svårt kan det vell inte vara

2 kommentarer:

  1. JA...det blev en GOOD överraskning skall ni veta! Fick 2 portsjons pajformar med löstagbar botten + färdiga paket med 1 portsjons smuldeg.Har vräkt i mig 2 st idag...mmmm vad det blev gott.Smuldegen var så "##¤#""##¤#" GOOD med bl.a.kokkos i. Tack Moa :)) Du "gjorde" min dag.// mamma

    SvaraRadera
  2. Oj, två stycken:P hihih. ja då gillade du nog dem. Det rann inte ut i botten då, eftersom den var löstagbar? Det var verkligen ingenting! KRAM(L)<3<3

    SvaraRadera