lördag 15 maj 2010

Plugg

Denna dag har utnämnts till pluggandets dag. Jag vet i alla fall att Elin sitter hemma hos sig och pluggar hon med. Det är nog många från MP1 som gör likadant kan jag tro. Eller det tycker jag nog att de borde faktiskt.

Jag kombinerar pluggandet med brödbakande. Då brödet jäser pluggar jag och när det är dags att baka ut kan jag ta en paus från skolböckerna. Det är super praktiskt. Jag ska baka "mitt bröd" med massa vetekross, rågkross, solrosfrön och linfrön i. Elin vill alltid ha ett sådant när hon kommer hit. Med flesa skivor ost på och gurka. Jag älskar att se henne vid andra sidan bordet, smaskandes på mitt egna bröd. Åh tack.

Nu piper tvättmaskinen. Jag har nämligen ett knep för att få.. oj.. nu piper brödet också... Jag får nog gå. Vi tar tippset sen. Kram

2 kommentarer:

  1. Ååhh, bröööööd! GOTT! GOTTTTTTT!! :D
    /e

    SvaraRadera
  2. E(lin): Hihih ja :) Det gör mig så glad att du tykcer om det:D:D:D<3

    SvaraRadera