torsdag 27 maj 2010

Eftermiddagar på media

Vi har precis haft gympa och mina ben värker, varför vet jag inte för det var knappast någon jobbig lektion. Jag och Elin skall sitta kvar och göra...något. vi vet inte riktigt vad en något finns det alltid att göra. Mitt första år på media till exempel. Det behöver tas lite kort och sådant. På tal om det...Undrar om det finns någon lärare här så att man kan låna en kamera?...

Det är väldigt tyst i hela mediahuset så... mina förhoppningar är låga.

ikväll skall jag och pappa äta potatisgratäng, grillad korv, paprika, champinjoner och tomater. Smaskens...


3 kommentarer:

  1. Ah potatisprataäng! Vad gött det lät^^ det hade jag också gärna tagit en bit av :)

    kram,
    fika någon dag snart? :)

    SvaraRadera
  2. Ja!, jag känner att jag behöv prata med dig:)

    SvaraRadera
  3. Ja vi får hitta en ag med fint soligt väder och inte allt för kall vind :)

    SvaraRadera