fredag 1 januari 2010

Nyår!


















Idag är det första dagen på det nya året.
(Jag undrar hur många som har skrivit precis samma mening?)
Hur som hälst. Det säger en hel del.

Trots att det inte blev mycket sömn igår så är jag väldigt pigg. Jag har precis, nästan spöat Daniel i car racing på x-box. (Han vann, men vem behöver veta det).
Dagen igår var över förväntan. Mysig, stökig, gapig, pampig, varm, kall.
Allt.

Jag träffade massa trevliga människor från Sollebrunn som alla var på ett strålande humör dagen till ära. Vem var inte det! Raketer avfyrades på dagisbacken och folk jublade. Det var härligt! Lyckligt.

Jag gick med armen runt Elins arm hela tiden. Hon lämnade aldrig min sida. Hon är bäst! Dessutom har jag fått lära känna Daniel med världens gosigaste tröja och som nu även har världens finaste vante. Ja, det skall stå (en) vante. Han fick den av Elin. Den är jättefin! Man blir lite avundsjuk.

Hela kvällens hädelser, allt från nervositeten till galenskapen har jag dokumenterat i min egen dekorerade bok. Ett misslyckande utan dess like. Dessutom har både Elin och Daniel skrivit varsin mening i den. Det gör mig smått lyrisk. Jag vet inte varför.

Hur som hälst. Tack för att du bjöd mig Elin. Det var oförglömmligt! Du gör mig så förbannat glad! Tack för att du finns<3

9 kommentarer:

  1. Det här är inget jag kommer glömma i första taget! (känn ironin)
    Det är otroligt att man kan ha så kul med sina BÄSTA vänner!
    Ni är bäst, ni förgyllde inledningen på det nya året mer än någon annan skulle lyckats med.

    Tack Moa <3
    /Elin

    SvaraRadera
  2. Du gör mig lyckig! Du (l)juvliga varelse!
    Du är den bästa i mitt liv!<3

    SvaraRadera
  3. Åh, söta bilder där du ;)
    /Elin

    SvaraRadera
  4. IBLAND ÄR MOLN SOM POPCRRRRRN
    (ahhahaha)
    /Elin

    SvaraRadera
  5. HAHA... Jag kanske borde byta bloggens namn till det:P haha.

    Det dumma är att folk inte kommer fatta poängen. Men det är ju bara du som läser endå så det kanske inte gör något:P

    SvaraRadera
  6. VA!!! jag läser ju ocksåååå.

    Gudarsskymning vad du är bra i dina lockar TÖS!!
    Vad jag kan se, så verkar din bok riktigt fin, tänk om man kunde få äga en sådan!!!
    Kram på dej min ljuvliga "unge" // Mamma

    SvaraRadera
  7. Mamma: Jo det är klart:) Men att du läser är en självklarhet för mig. Du finns alltid där:)

    Tack, jag trivs oerhört bra med lockar!! Även om det kanske inte alltid är lockar utan bara volym men det är bra det med.

    Jo Boken blev fin, men den har ett pinsamt stavfel på framsidan. Såg du inte det:P?

    KRAM min älskvärda moder!!!<3

    SvaraRadera
  8. Ja ... NU när du säger det!
    Men va F...n!!

    SvaraRadera