fredag 15 januari 2010

Fredagsmys

Jag och pappa har precis haft en mumsig middag med Texmex-paj (o va exotiskt det låter:P ), en smäktande sallad, soltorkade tomater och creme fraich. Tack för creme fraichen, vem det nu är som kom på den.

Lagom till Skavlan ska vi äta choklad och inte vilken typ av choklad som hälst. Varm och rinnande på insidan, frasigt fluffig på ytan och en stor skopa vaniljglass på toppen. Heaven!

Ni vill jag bara säga OBS och berätta för er som har smak och säga att John Mayer är gäst i Skavlan idag! Han står för musikunderhållningen och det kommer han göra med bravur, tro mig.

Nu ska jag mysa vidare. Hejdå<3

7 kommentarer:

  1. åhåhhååh!!! jag och mammma sitter vid tven och såg alldeles nyss reklam för john mayers nya skiva så nu ska vi också se skavlan!
    fasen vad underbart!
    /elin

    SvaraRadera
  2. Elin: hihih ja! Han vara grym! Ett tag tog han över hela programmet:P Jag måste säga att jag tyckte att han gick lite väl långt där... Men nog sjunger han och spelar som en gud alltid! OOOH ja

    SvaraRadera
  3. Nämen, nu blev det intressant här. Frasig och fluffig choklad säger du... Ja du... Det är nån som fyller år snart, det går bra med ätbara presenter också.

    /Kusin J

    SvaraRadera
  4. Kusin Josefin:) : Hahah, ja det är ingen dum idé du:P.... Det skulle faktiskt gå:D

    SvaraRadera
  5. Jag vill också smaaaka // Mamma

    SvaraRadera
  6. Mamma: Ja de får jag nog ta och göra till dig någon dag, fast kanske inte lika mörk. Eller vad tror du?

    SvaraRadera
  7. Med MYCKE GLASS så blir det nog smaskens... Mor

    SvaraRadera