tisdag 26 januari 2010

Radio

Antingen är jag på ett hissnande humör idag eller så överdriver Elin om att dagen var piss. Jag tycker nämligen att dagen har varit super kul. Jag har skrattat och skrattat. På något sätt gillade jag mig själv idag. Jag trivdes med mig själv och då blir allting bra.

Det var yper kul att träffa Elin och Alice. Nu vill jag inte vara hemma mer. Visst, det är jobbigt i skolan men man kan ju knappast fly från det och så småningom får man på ett eller annat sätt komplettera det man missat. Varför då inte göra det med alla andra då det SKA göra och sen gå hem med resten av klassen. Man tröttnar på att vara hemma ganska snabbt. Tro mig.

Idag hade vi i MP inte komplettering till skillnad från alla andra program. Det gjorde mig igentig eftersom jag verkligen ville ha radio. Idag var det nämligen min, Alice och Elins tur att vara programledare. Jag vet att det nog bara var jag i våran grupp som såg fram emot detta men jag tror nog att de andra två tyckte att det var ganska kul de med:)

Vårt program handlade om Superhjältar, väldigt unikt och fyndigt tycker jag. Det tog ett bra tag innan vi kunde börja spela in eftersom stackars Linnéa var ensam tekniker och då fick göra allt helt själv + att datorn krånglade hela tiden. Hon var tvungen att gå till tandläkaren så vi fick sköta inspelningen själva. Jag måste säga att vi lyckades oerhört bra. Allt var väldigt spontant och vi improviserade i stort sätt allt. Vi följde bara ett schema och höll oss till några samtalsämnen. Vi är smått grymma tror jag nog.

Dagen har varit gör kul! Åh jag älskar er tjejer.<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar