söndag 10 januari 2010

Welcome to Winterland

Förberedelserna för dagen har börjat.
Peter bär bord och stolar medans mamma går runt i huset och med jämna mellanrum kastar ett öga på klockan. Om en halvtimme (kl 12) skall den lilla klungan av människor som är på väg hit, samlas hos Hanna i Loo för att sedan bege sig hit i samlad trupp. Hit till vintern.

Jag funderar på att möta dem längs med vägen i min röda jacka och på samma gång få mig en härlig fotopromenad. Det är galet vackert här när solen når ner bland alla snötäckta granar. Det blir en trevlig överraskning för dem pluss att jag framstår som en hurtbulle! Splendid!

En ynglig vid namn Oscar skall komma hit också. Min kära kusin och plåga:) Bättre pojk får man leta efter.

Mer om dagen får ni läsa som ikväll. Jag varnar er dock för att inlägget kommer innehålla depprimerade klaganden och ångest attacker. Det är skola imorgon you know.

P.s Tid: 11:39 - Dammsugaren går igång. D.S


Bilder från dagen:

Oscarpjoskar


Wilma<3

2 kommentarer:

  1. Du vet vad jag sa INNAN folket skulle komma...
    Tack snälla Moa för all hjälp jag fick. Glömde att tacka dej ordentligt. Tro inte att jag tog det för givet. Älskar dej // Mamma

    SvaraRadera
  2. Ja nu har jag fått tack så det räcker och blir över:P Jag är säker på att du ringer lite senare också:) Tack själv. Jag älskar dej<3

    SvaraRadera