torsdag 14 januari 2010

Helt slut

Precis som det står i rubriken, är jag helt slut.
Totalt färdig.
Jag vet inte vad det är. Kan det vara att den första skolveckan verkligen satt sina spår eller blev idrottslektionen idag för mycket för mig, är jag verkligen i så dålig form? Hur som haver så är jag i alla fall sinnessjukt trött i hela kroppen. Jag fick tvinga mig in i duschen när jag kom hem och blev stående där tills mina fingrar blev russin och jag insåg att det nog var dags att kliva ut.

Nu är jag lättretlig och har redan fräst åt pappa ett antal gånger. Mamma fick sig kanske en liiiten smak av bitterheten när hon ringde mitt i matlagningen. Då var jag både lite stressad och sur. Inte bra.

Jag förstår fullt ut om ni tycker att detta inlägg är trist. Jag är trist och trött just nu.

En doft av äpple och kanel smög förbi mig förut och jag kunde nästan höra hur mina äppelmuffins skrek inifrån kylskåpet. De har nog tröttnat på att vara där inne nu. Fast jag får ta och äta dem någon annan dag. Denna dagen har varit och kommer att bli, tillräckligt matig som det är.

KRAM på alla som läser. Det värmer mig när jag fryser dvs jämt, så jag är alltid väldigt glad för att ni finns. Tack<3

Bara för att den här tjejen får mig att lé <3

4 kommentarer:

  1. Åhhh du får mig att le! Älskade vännen <3
    / Elin

    SvaraRadera
  2. Elin: Jag funderar på om mitt speknamn till dig inte skall bli Kinesen utan snuttepluttan:P Jag får bara sån lust att säga det till dig hela tiden! Du ÄR ju en snutteplutt för mig<3 Älskade barn!<3

    SvaraRadera
  3. Fräser du åt min lillebror!?


    faster A

    Ps jag skojar bara,han fräser nog tillbaka(hoppas jag)

    SvaraRadera
  4. Kär Faster: Ja, jag är inte mer än mänsklig:P Det hade ju varit onormalt om vi hade varit sams hela tiden:P

    Han är ganska dålig på att fräsa tillbaka, vilket är skönt men det ger mig så dåligt samvete...:/

    SvaraRadera