tisdag 5 januari 2010

Avatar

Idag träffade jag Alice vid pressbyrån halv 4. Det var längesedan jag såg henne. Mysiga människa<3>
Vi gick i kylan mot bion medans våra nästippar domnade bort i vinden. På bion mötte vi lite senare Elin och Daniel, vi skulle se Avatar! Jag tror nog att allas förväntningar var skyhöga. Det sägs ju att det är årets, om inte filmernas film. Hur som hälst såg vi verkligen fram emot att se den.

Till Daniels stora besvikelse hade jag bara kunnat fixa platser ganska långt fram. Han bara klagade. Det var omöjligt all läsa texten, han skulle få nackspärr... Ja det var massa grejjer, bla bla bla.

Det var jättebra platser! Nästan.

Jag fastade i filmen med en gång. Oh va bra den var! Så jäkla snyggt gjort. Jag och Elin bokstavligen hoppade i våra stolar i slutet, vi kunde inte sitta still. Alice och Daniel bara skrattade åt oss som om dom var "coola" som inte blev nervösa och "rädda". Dom var bara fåniga tycker jag och Elin.

Vi är lixom på bio, då ska man väll leva sig in och tas med av filmen? Eller? Jo!

Ni är töntar, så det så :)

Det var i alla fall en super kväll som slutade vid 7 tiden. Jag skrattade massvis, så som jag alltid brukar göra med de människorna. Kram på er. Tack



7 kommentarer:

  1. Hihi, det vore rätt konstigt om det var "årets" film, eftersom året knappt har börjat :) Fast kanske, ingen vet ju vilka filmer som kommer under 2010..
    Filmen var grym och du var grym! Tur att jag inte var ensam om att leva mig in i grejen :P Det hade varit pinsamt.
    Tack tack!
    /Elin

    SvaraRadera
  2. Ni va jättesöta som levde in så, men får ju finnas gränser ;P haha
    Och min nackspärr ska vi inte ens tala om ! :(

    //danniboy (y)

    SvaraRadera
  3. HAHA daniel!
    det trodde jag inte, att han läste sånt här :p

    SvaraRadera
  4. Elin: Jag tycker att man skaaa leva sig in när man går på bio. Inte sitta där och typ fnysa åt extraeffekterna och alla känslor:P

    Vi gjorde som man ska göra, du och jag.
    KRam, det var mysigt

    SvaraRadera
  5. Daniel/danniboy: Först måste jag bara säga; Danniboy, HAHA:P Fint. (förlåt;))

    Konstigt att det bara var du som fick nackspärr:P Undrar vad det beror på...Ålder? hmmm... ;)

    Jag håller med Elin, lite förvånad av att få kommentar från dig:) Men trevligt!

    SvaraRadera
  6. Folk som skrattar åt sånt som inte är kul är det mest irriterande som finns!!
    Det var för fasen folk som skrattade när jag var och såg New Moon, HUR MYCKET SKOJ ÄR DET I DEN FILMEN!?!??! inget..
    Nu blev jag över.. någonting. Arg. Haha, förlåt :)
    / Elin

    SvaraRadera
  7. Det är bra Elin, säg vad du känner! Ut med ilskan!!!:P

    SvaraRadera