onsdag 30 december 2009

Hej mitt vinterland

Idag gick jag och pappa ut på en välbehövd vinterpromenad. Solen sken tacksamt mot oss och frosten glittrade i träden. Det är som om vintern kommer på nytt. Hoppas det är lika fint imorgon, nyårsafton. Hur vädret än blir kommer det bli en underbar dag!

Visserligen börjar redan oturen göra sig påmind eftersom kläningen jag tänk ha på mig hänger genomblöt i tvättstugan, förbjuden att tumla. Att jag inte kunde tänkt på det lite tidigare.

Hur som hälst så ska inte en blöt klänning förstöra en härlig dag som denna.

3 kommentarer:

  1. Jag vet inte vad jag ska ha på mig!!! Dör..
    Jag kommer förmodligen stå och rota i garderoben när du är här.. Pinsamt! Haha :)
    /Elin

    SvaraRadera
  2. Elin: Kan du inte ha den fina kläningen du hade på julen? Din mammas:D
    Jag tänker ha min klänning som jag hade på julafton. Jag har inget bättre:)
    Om den torkar vill säga:)

    SvaraRadera
  3. Jag vet inte om hon ska ha den än :/ Hon säger att hon kanske ska det, men om hon inte ska det så tänker jag sno den, helt klart :)
    Åh, ja ha den!
    Ursäkta att jag inte svarade på msn, jag var nere och åt revben.
    / Elin

    SvaraRadera