onsdag 29 december 2010

Tisdag

Jag gick ut på en välbehövd promenad i förmiddagssolen.

Jag vandrade ner mot skogen. Där klev jag runt ett tag i olika omöjliga ställningar för att få bra kort. Lägga sig ner i 4o cm djup snö är inte så lockande, så jag fick istället böja på mig åt alla håll för att hamna i rätt läge.




Solen försvann men kom tillbaka när jag var på väg hem. Den värmde faktiskt gott på benen.



När man kommer in efter en kylig promenad har man konstigt nog mer energi än när man gick ut. Det görs verkligen för lite. En kort promenad och man är som ny igen. Det dumma är att man glömt av den känslan när man sitter där i soffan och försöker komma på anledningar att inte gå ut.

2 kommentarer:

  1. shlabalabala vad fina bilder!
    imorgon ska vi handla kläder om vi så ska behöva köa i halvtimmar!

    (lösenordet jag var tvungen att skriva i när jag skulle skicka den här kommentaren var pingi, du anar inte vilka konstiga "ord" det kommer upp där)

    SvaraRadera
  2. Tack söta du :)
    Ja vi fick köpt Massa fint:D

    haha, jag tror inte att det är några ord...bara en rad bokstäver

    SvaraRadera