fredag 17 december 2010

Paket på posten

Igår klev pappa in genom dörren med ett välförseglat, gulbrunt paket som legat i blevlådan. Jag tjoade tyst med min hesa röst och rev upp det.
Så fort jag förstod vad det var blev jag förtjust
För ett par veckor sedan tog jag ett så kallat chokladcertifikat på facebook. Det är Marabou Premium som har hand om det. En fördel med detta var att man fick ge förslag på en ny smak på deras choklad. Om ens förslag hamnade bland de bästa fick man hem ett provexemplar av antingen denna chokladen "Dark Chokolate & Mousse" eller en liknande fast med mandel.

Mitt smakförslag var Blåbär och kardemumma, något jag upptäckt under chokladmässan. Fantastiskt gott!

Ikväll ska det premiärsmakas på denna bulliga historia med en kopp kaffe, hoppas bara att min riktiga aptit har kommit tillbaka tills dess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar