fredag 31 december 2010

Julklappar och nyårskrull

Jag har äntligen varit och permanentat mig hos den rara Eva här i VB. Jag har verkligen saknat mitt krulliga hår och trivs jättebra i det från första stund. Med krulligt hår behöver man inte göra någonting med frisyren på morgonen. Det är som det är och det är fantastiskt.

Här är lite bilder på årets julklappar. Denna luftiga, lätta, tunikan fick jag av Siv. Hon lyckas alltid köpa fina kläder till mig.
Jag fick mer än detta men här är i alla fall: Choklad av mamma, digital ugnstermometer av pappa, kökhanddukar från mamma och Siv, min underbara mamma gav mig en Ernst-form, ett presentkort på white som jag redan använt (tack Maggan, Sacke och Oscar), Leilas bak-bok av Hanna, en liten plastburk som man fyller med choklad eller sås som man sedan kan spritsa ut och plastbehållare till citrusfrukter av mamma, och till sist en burk med hemgjorda drömmar av Elin.Leilas bak-bok. Jag bläddrade noga igenom hela så fort vi öppnat alla julklappar.


I botten av Ernst formen står det Ernst och en bafota-fot. KUL!
Dessa underbara lucktar så FANTASTISKT GOTT!

Årets julklapp var raggsockar. Vi tar dem från vänster: Riktiga finska raggsockar från Maggan, Sacke och Oscar, ett par rosa från Hanna, och två helt olika par från Malin. Jag älskar dem allihop!

4 kommentarer:

  1. du är så fin i ditt krull och du är så glad i det, och åh jag bara älskar ditt krull.

    SvaraRadera
  2. Elin: haha jag ÄR glad i det! Det är jag, tycker jag lite:P

    SvaraRadera
  3. Elin: Men söta du!!! Tack! <3<3<3<3<3 va fint att du tycker det:)

    SvaraRadera