onsdag 1 december 2010

Frostiga grenar och en aningens mer julkänsla.

Mina kinder är stekheta utan anledning. Det känns ovant.
Videoläraren Sarah var sjuk idag så vi slutade i stort sett efter lunch. Jag drog med mig Elin till stan där hon vackert fick lunka med mig till alla affärer och höra mig vela hit och dit om vad jag skulle köpa till folk i julklapp.
Jag fick i alla fall köpt två stycken, eller en del i två olika julklappar kan man säga.

Mot slutet av dagen blev molnen tjocka och snön började falla igen. När jag kom hem gick jag med en gång ner till skogen med kameran. Man hinner inte långt innan solen gått ner för långt. Det går så fort på slutet.

2 kommentarer:

  1. På något vänster är det stor skillnad på din och min kamera! Eller så är det att du har större talang än vad jag har.. Tror på det sistnämnda
    /Elin

    SvaraRadera
  2. Elin: Jag har redigerat dem en del, tagit bort en hel del blått. Så de är inte helt och hållet sanna:) Jag tackar så mycket för att du tycker att jag har talang. Jag vill gärna tro det med men jag betvivlar starkt att det är det som är skillnaden. Du har talang med sötnos. Det är inget jag bara säger. Du säger ju att din kamera är konstig och så är det säkert också. Tvivla inte på dig själv <3

    SvaraRadera