lördag 5 mars 2011

Presenter som jag bara älskar!

Inte nog med att de bjöd mig på middag på en flott restaurang på Avenyn, nej de gav mig presenter också.
Min fantastiskt duktiga vän Pyttan hade gjort en tavla. Hon hade målat av mig, med tandställning, födelsemärken och markanta ögonbryn. Så som jag är. Den är helt förtjusande fin, om man får säga så om ett porträtt av sig själv. Tack kära du <3>
Den finaste människan någonsin - Elin - gav mig den här otroliga halsbandsklockan. När jag öppnade den bedårande asken och fick se den här skönheten fick jag nästan hjärtstillestånd. Mina händer skakade och det ända jag kunde säga var "ååååh". När jag sedan fick veta att den var från Elin visste jag inte vad jag skulle göra, hur jag skulle tacka henne, hur jag ska kunna ge henne något lika fint.
Den är vacker inifrån och ut och går till och med rätt. Dessutom hänger det en miniatyr av Eifeltornet i kedjan. <3>

Jag älskar dig så Elin och om jag inte sagt det så du förstår så säger jag det igen; Den är så fantastiskt fin och jag är så glad för den, tack!

Tack för hela kvällen<3

2 kommentarer:

  1. Du förtjänade varenda sekund. Jag älskar dig.

    (Det krånglade när jag skulle skriva den här kommentaren, skulle kunna vara så att det kommer tre sycken)

    SvaraRadera
  2. Elin: Du är så galet fin <3. Tack kära du

    SvaraRadera