lördag 12 mars 2011

Helgen är en fest

Fredagens fest var nog den bästa hittills i mitt liv, skulle jag tro. Massa folk, massa dansyta, hög dunkande musik, lycka, svettigt dansande, skrik, sång (ibland både och samtidigt) och en jäkla hög med glädje i allt och alla. Det blev nog min senaste fest också. Jag och Oscar tog tåget hem vid 02:03. Jag tacklade den tanken ganska bra.

Idag är det fest igen. Jag vet inte riktigt hur det ska gå men kul ska det bli i alla fall. Elin följer med mig hem sen ikväll och sover här. Imorgon ska vi kolla på dålig framtidsfilm från förr och små-slumra i soffan lite.

4 kommentarer:

  1. åh vad det låter härligt med en riktigt lyckad fest!!!! Det är dåligt med det när man blir gammal....... Tack för sist fina moa!!! kramar från Loo

    SvaraRadera
  2. Loo(Hanna): JA! Jag är överlycklig för att äntligen få uppleva sånt. Jag ska njuta så länge jag kan :)
    Tack själva! Det var hur bra som hälst <3

    SvaraRadera
  3. JAA Moa... Så är det ofta, när man har som minst lust att festa och mår lite "taskigt" Då brukar det bli en HEJDUNDRANDE lyckad kväll. :))

    SvaraRadera
  4. Anonymen: Ja må hända må hända :) Det stämmer lite in på min teori om att man ska förvänta sig det dåliga så att man bara kan bli glatt överraskad :P

    SvaraRadera