fredag 16 juli 2010

Mot Tjörn

Jag ska traska ner mot stationen om bara några minuter. Där ska jag hoppa på tåget till Göteborg och krama Elin. Vi ska åka buss ner till Tjörn och bo där i hennes mormors husvagn tills på måndag. MYSIGT!

Jag är verkligen sämst på att packa det nödvändigaste. Jag packar alltid mer än så.. Nåja, jag får la konka på min fullproppade väska.

Igår var Clara den rara här med två böcker och en jättefin fransk film som vi kollade på i mitt rum. Vi tog en paous för jag var hungrig och satte oss i köket med lite pastasallad och varm choklad. ( Udda kombination men det var gott).

Vi pratade om massa! Hon är fin och hon hade saknat mig. Det var skönt att se henne igen(L)


HEJDÅ!

2 kommentarer:

  1. Självklart hade jag saknat dig din fis! Så, jag tänkte att vi kan köra på det franska temat nästa torsdag med! Typ laga någonting franskt, lyssna på raspig fransk musik och om vi är på det humöret, se ännu en film. Förslagsvis Coco för den är så fin, SÅ FIN!

    SvaraRadera
  2. Clara: Oh, fransk mat:D Är det något speciellt du har i tankarna då ?:) Det låter jätte trevligt. Är vi hos dig då?

    SvaraRadera