måndag 4 oktober 2010

Långt borta

Min mamma är i Spanien och jag saknar henne.
Hon och hennes kompis Eka hoppade på bussen ner dit kl 6:00 i fredags. Idag fick jag ett sms från henne där hon berättade att hon låg på stranden med badförbud eftersom vågorna var för kraftiga. Jag skrev tillbaka och sa att; hon vill vel ändå inte bada men tydligen hade hon gjort det. Jäkla skit att jag missade det.

Jag saknar att kunna ringa henne när jag vill. Fråga om vad jag vill. Sitta tyst med telefonen vid örat till och med. Jag har velat ringa henne säkert tre gånger bara idag. Jag behöver hennes råd för småsaker som bekymrar mig. Saker jag inte vill bry någon annan med men som hon mer än gärna hjälper mig med.

Jag hoppas verkligen att hon har det kul där nere och att hon får anledning att skratta sitt skrik-skratt flera gånger om.

Kram mamma.
Jag saknar dig.<3

2 kommentarer:

  1. Aw hon är hemma snart och då kan ni prata om i flera timmar om allt hon gjort där nere :) <3

    SvaraRadera
  2. Elin: Ja det ska såklart bli jättekul men jag kommer kanske inte kunna åka till henne på typ tre veckor! Panik!

    SvaraRadera