söndag 10 oktober 2010

friskt

Pizza från gårdagen i magen, en lite tryckande huvudverk som inte riktigt lyckas nå och förstöra mitt glada humör, mjuka ben och lite dåsiga ögon. Så är jag nu.

Jag, Elin (Som nu är nybliven sportlifemedlem) och Elins mamma har precis varit på Zumba. Det var härligt lättsamt, lite svettigt och friskt. Skönt helt enkelt. Den lillgamla tjejen som stod längst fram fick en att le mer än man ville och kicka benet högre än man kände för. Typ

Än en gång funderar jag starkt på att bli medlem någonstans jag med. Men det är så mycket pengar och jag vill inte slänga bort dem.

Snart ska jag och pappa traska över gården till grannhuset där vi är bjudna på äppelpaj. Jag blev höjdarglad när pappa berättade detta i bilen hem. "Ne, menar du det? Gud så kul!"
Så nu ska jag gå. Kram

Tack Elin för muffins, te, glada skratt och en biltur. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar