torsdag 14 oktober 2010

Kyckling med faderen min

Idag ska jag sitta i soffan med pappa. Jag är säker på att jag kommer känna mig sådär trött, osocial och butter men jag vill vara med honom idag. Jag jagar ju ut honom imorgon när mina fina flickor kommer hit och äter ost. Jag var, liksom Ellen och Pyttan, bjuden till Elin för att kolla på Idol men jag avstod. Jag vill vara hemma och städa i stort sett hela dagen imorgon. Även om jag blivit vän med vetskapen att ha hit folk och att mitt hus ser ut så här, vill jag inte låta lagret av dam vara hur tjockt som hälst.

Ikväll ska jag och pappa göra hel ugnsbakad kyckling enligt Jamie Olivers recept. Jag ska försöka att inte ha för stora förväntningar och prestationskrav. Det blir egentligen bäst när jag inte riktigt bryr mig.

På söndag vaknar jag upp med en Elin och vi kommer antagligen äta frukost till en ny spotify spellista. (Hon får göra en ny varje gång hon kommer typ). Sen åker jag med henne in till stan för att träffa mamma. Min fina mamma som jag inte sett på nästan 3 veckor. Är det så länge sedan? Hjälp...

2 kommentarer:

  1. Ja...a... Vi skall kramas läääänge och njuta av att vara tillsammans, sen skall vi fika eller nåt. Skall också få smaka på ditt senaste bröd, spännande ;)) // Mamma

    SvaraRadera
  2. Mamma: ÅH ja jag längtar verkligen!!! :D:D:D

    SvaraRadera