onsdag 17 mars 2010

Wednesdays are balanceing on the edge of unbeareble...

Jag har torka på bra musik. Nog har jag bra musik på min ipod och så men allt är gammalt. Jag vill ha något nytt. Nya texter, nya melodier att nynna. Hjälp mig.

Onsdagar är inte kul allt. Inte alls. Speciellt inte när man har foto på morgonen och inte får klart någon bild trots att man sliter i två och en halv timme. Idag fick jag som tur var gjort två bilder så jag ligger bara efter med en bild nu.
Efter en på tok för pepprig fisk i matsalen gick jag, Emma, Emilia och Ida till Willys för att köpa ingredienser. Emma ska nämligen baka New York Fudge Borwnies till mig:D Hon är så sockersöt. Imorgon skall det mumsas på dessa godingar. Jag kan knappt bärga mig.

Jag har ett sug efter choklad som inte kan stillas. Ändå åt jag två sorters chokladglass igår och tog en kopp varm choklad idag i skolan. Om inte Emmas 70% mörka chokladskapelse kan mätta min chokladhunger vet jag inte vad jag ska ta mig till. Det är nog just den mörka chokladen som fattas i mig.

Efter rasten är det dags för tre timmars datakunskap, dvs pullmax. En otroligt tidskrävande och mentalt påfrestande uppgift som skall vara klar innan påsklovet. Nu har vi inte heller några lektioner kvar att arbeta med den så det får göras på fritiden. Underbart!
Här får det tas till rejäla åtgärder för att vi ska överleva känns det som.

4 kommentarer:

  1. ja du lääääär bli mätt på choklad av dom! brukar i genomsnitt palla runt 3 stycken på samma gång - MAX!! man det är ju grymt om man kan trycka ner några till! :D haha, hoppas du inte förväntar dig för mycket nu då. tror vi kör på detta: moa, vet du vad.. imorgon ska du få så jäääävla äckliga kakor av mig! dom är torra, hårda och salta!! .. mums :'D

    SvaraRadera
  2. Emma: Dom var Precis Raka MOTSATTSEN av det där du just sa. Jag kom precis på att dom ligger i kylskåpet. ÅH va glad jag blev:D De ska ätas på lördag när jag är ensam hemma. Klarar dom sig så länge?

    SvaraRadera
  3. Börja lyssna på soul :) www.myspace.com/agnesgrahn

    www.myspace.com/soulitsoulit

    kramaaaar , emilia

    SvaraRadera
  4. Emilia: ÅH Tack. Du räddar mig alltid när det är musikkris :):):):)
    Jag älskar soul!

    SvaraRadera