onsdag 10 mars 2010

Du lyssnar på Radio MA Media Alströmer 98,6 Mhz.

Radion står på full styrka ute i köket. Det är nämligen bara på den som man kan få in våran lilla signal från skolan. Eller a, signalen kommer ju inte där ifrån utan från en mast som ligger... ja vid något berg. Ja med tanke på alla gånger som Tommy har berättat det borde jag veta men, ne.

Eftersom att alla lärare skulle på möte idag slutade i princip hela skolan klockn 12 idag föruom vi på media som "alltid har något att göra". Några i klassen stannade kvar och framkallade bilder. Jag stog där i ungefär två timmar med fick jag gjort någon bild? Nej. Nog att jag försökte, det gjorde jag men jag tycks aldrig lyckas. ÅH störande.

Jag var inte den enda med en dålig fotodag. I stort sett alla stod i mörkret och tjurade, förutom Emilia då som sjöng i sin fina blå jacka.

Nu hör jag Alice, Johnny och Anna på radion. De sände live i tisdags. Det låter grymt bra för att vara första gången. Vissterligen har de inte hunnit prata så mycket än men det är ändå imponerande.
Jag väntar på att mitt och Isabellas program skall sändas. 50- och 60-tals musik. Kan det bli bättre?
Mamma, jag pratar om dig i programmet. Om hur du sjöng She loves you med The Beatles. Jag tror att jag berättade fel men jag hoppas att det inte gör något. :)

Jag vet inte vad syftet är med det här inlägget. Inget intressant någon stans.
Ne, hejdå.


P.S. Jag vill skriva poesi! D.S.

2 kommentarer:

  1. Hejsan Gummelumman min.
    Skall ta och lyssna på ditt radioprogram i helgen, spännande...
    Om du nu sagt lite fel så är det helt ok, men det tror jag inte du gjort!!!Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Mamma: ÅH va skoj. Lyssna på HELA programmet. Ta dig tid. Musiken är lixom grejen i ett musikprogram:)

    SvaraRadera