torsdag 18 mars 2010

Hälsostudion

Jag är grymt sugen på att börja träna på Hälsostudion. Jag vet inte om det är mina "armvärmare/vantar" som jag har på händerna eller Hälsostudions välkomnande hemsida som gör mig sån. Hur som hälst så käns det otroligt lockade och rätt.

Få lite kondition, styrka... andas lite Djayj-andning igen. (Osäker på stavningen)
Ja det vore något det.

Imorgon är det fredag. Inte vilken fredag som hälst, en ganska så bra en om det blir som jag trot att det ska bli. Om det blir som jag vill, vill säga.
Emma Pemms fyller år och deeet skall firas. Oj va kramar hon kommer att få. Efter skolan kommer mor'a mi och möter mig vid media. Jag längtar så efter henne. Vi ska gå till staden och kolla på en klänning på Gina tricot. Sjukt fin. Jag vet inte vilken färg jag skall ha dock. Jag är helt totalt över kär i den ljusblåa men eftersom att typ alla mina kläder är vita eller blå så är det kanske på tiden att jag köper något nytt... Kanske...

På lördag ska vi fara på loppis i Herrljungaparken. Jag, mamma, Hanna och Siv. Lovely!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar