söndag 28 mars 2010

I'm a fortunate girl you see.


Detta året har jag bannemig fått allt jag velat ha och lite till. Visserligen blev det inget presentkort på hälsostudion, men vem bryr sig. Ingen vill väll träna på ett gym när solen skiner.


Av mina kära släktingar från Ekman's fick jag bl.a:
Bakdukar
En extremt praktisk sminkväska
Pengar
Muffinsformar, lila med färgglada prickar på


Ett armband och en UNDERBAR sjal från Indien av Josefine.

En receptbok och ett egengjort fotoalbum av Elin

Kanelskorpor

4 kommentarer:

  1. Gumman,Gumman, Du är allt himla bra på att ta kort...

    SvaraRadera
  2. Hihih.. jag antar att det är du mamma:) TACK <3

    SvaraRadera
  3. JAG KAN INTE SE BILDERNA!!! DET SUGER!!! PUSS!!!

    SvaraRadera
  4. Clara: Jag kunde inte heller det igår.. testa igen:):) puss<3

    SvaraRadera