måndag 22 mars 2010

Nybakat, nyvaknat

Igår bakades det hej-vilt inför Ekmankalaset på lördag. Det blev kanelbullar och mammas kanelskorpor. Jag tror faktiskt att jag lyckades med bullarna! Det gjorde mig ruskigt glad så jag tryckte i mig tre stycken nygräddade sköningar och en kopp kaffe. Mums.

Idag har vi sovmorgon, börjar 9:15. Jag vet inte vad som är fel med mig men jag strular alltid till det med klockan på just måndagsmornarna. Jag tänker fel. Väldigt fel. Nu har jag tex en timme kvar innan jag skall gå. Det är något med den digitala tiden som ställer till det i hjärnan. Jag tycks aldrig lära mig helt.

Jag ska nog åka in lite tidigare och göra Elin sällskap.
Kram<3

2 kommentarer:

  1. GOOA DU!! Det är väl klart att du lyckas med bullar... det har ju du bakat sen du var liiiten, och dina maagiiska händer har du ju kvar. Mamma

    SvaraRadera
  2. Mamma: Jo, när du är med ja. Men de var nog de första bullarna som jag lyckats med på egen hand. :)

    SvaraRadera