måndag 22 mars 2010

Jag mår illa

Jag mår inte allt bra, inte alls.

Det är konstig. Jag kan sitta och önska att jag var sjuk, riktigt försöka känna huvudverken. När då verken till slut kommer och illamåendet lurar i magen ångrar man raskt sin önskan och förbannar sig sälv för att ha tänkt det.

Min tröjja skrapar mot mina armar när jag rör mig. Det är obehagligt. Dessutom sipprar kall luft in under tröjan och får mig att rysa. Jag ska krypa ner under mitt täcke i soffan nu.
Kanske klaga lite för pappa...

4 kommentarer:

  1. Åååå... Lilla gumman, du fåår klaga;((:))// Mamma

    SvaraRadera
  2. hela min vecka blir i princip förstörd när du inte är i skolan! <3
    /e

    SvaraRadera
  3. Mamma: Jo tack:) Du årkar på något sätt alltid lyssna på mig när jag klagar. Jag vet inte hur du klarar av det:)

    SvaraRadera
  4. Elin: Å men min älskling! Fina rara du! Tack<3 Jag behöver kraaaam dig, känner jag. <3

    SvaraRadera