lördag 27 oktober 2012

Om en vecka

Idag om en vecka, vaknar jag upp bredvid min mamma i ett hotellrum nära Earl's Court. Hon och pappa flyger nämligen hit till London på fredag och spenderar helgen här med mig. Jag är så otroligt spänd och förväntansfull! Jag längtar som en galning efter att få krama dem. Känna dem på riktigt.

Vi ska vandra runt i Chiswick, de ska få se Themsen, jag ska köpa en öl till min pappa, vi ska äta på Byron, jag ska visa dem Covent Garden, Soho och Carnaby Street. Vi ska äta frukost på Pret och bara njuta av varandra ett litet slag. Det kommer bli så himla, himla fint!

4 kommentarer:

  1. Ja.......... Jag längtar sååå!!!! Få känna dej på riktigt och lukta på dej lite :) du luktar ju alltid så härligt. Sen skall det bli så mysigt att få gå runt i England å se en massa, och få ha en guide som vet en massa. Spännande att få äta på alla dessa ställen du berättat om och tycker så mycket om!! Då brukar det bli så jäkla bra. Kram mamma :)))))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det ska BLI så jäkla bra! Jag ska se till att det blir det :)

      Radera
  2. fint kort. är det på 50 år kalaset A E

    SvaraRadera