måndag 22 oktober 2012

Monday morning

Jag sitter och halvsover i min säng med Morgonpasset i P3 i hörlurarna. Jag är absolut inte ensam i huset. Nick är hemma och så även hans syster och hennes två barn som varit här över helgen och som ska stanna tills i morgon. Tack och lov ska de ha en turistdag i London och kommer snart dra sig ut i den blöta luften.

Jag där emot, ska få finbesök. En londonbo från Camden ska komma hit och äta lunch med mig. Pyttan heter hon och det ska bli så himla kul att få visa henne hur jag bor! Jag kanske ska städa lite i mitt lilla hörn innan hon kommer...

Helgen har bestått av följande.
Öl på en pub i Covent Garden med Alice och Pyttan och en vandring hem genom Chiswick.
Jag och Frida har hjälpt Pyttan och Alice att flytta från sitt hostel till sitt rum i Camden.
Varit på klubb med Frida, Emmie, Sandra och Linnea.
Druckit jordgubbs-öl och pratat med en kille med hängslen.
Legat i en bäddsoffa till klockan ett på en söndag och kollat på film.
Haft en fullproppad skype-kväll och en middag med Elin som sällskap.

Idag har Rebecca lov men ska jobba på Emmas/sin gamla skola. Det är jag glad över! Då slipper jag ta hand om henne under dagen hela veckan. Det får vänta tills nästa vecka då Emma också har lov. Urk... Hur ska det gå.

Jaja. SNART KOMMER PYTTAN!

4 kommentarer:

  1. Du bodde himla mysigt, verkligen!! hade jag ägt det huset hade jag varit glad, och gjort himla mycket mer fint med det! Tack för att du är världens bästa vän förresten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi ja hade jag bott här med dig hade det här huset varit så galet fint att vi knapt skulle vilja gå här ifrån tror jag. Det har mer potential än vad det är nu om man säger så;)
      Tack själv raring. Jag hoppas jag hjälpte dig lite. Puss

      Radera
  2. åh, jordgubbsöl låter mycket spännande! det tänker jag testa när jag kommer över!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh yes! Som en riktigt god cider med lite ölkänsla i bakgrunden. Jag vet dock inte om man kan köpa det på fler ställen men det kan man säkert:)

      Radera