tisdag 16 oktober 2012

Bilder från mitt Chiswick.













































8 kommentarer:

  1. Nilgås, inplanterad i södra England och där bildat förvildade populationer. Den stora röda tegelbyggnaden,(kyrka eller?)ligger den i Chiswick ? det finns en sån även i Kensington?/A:E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fy va jag älskar dig pappa! Du är bäst! Vill skratta och gråta över ditt svar. Så fint! Saknar dig...
      Jag och Emma gick förbi en kvinna en gång som matade dem oc hon sa att det var typ asiatisk/kinesisk/japansk gås eller nått. De hade växt upp där vid Themsen. "Kyrkan" är nog en gammal skola tror jag men jag vet inte riktigt. Den ligger ganska nära där jag bor men jag vet inget om en sån i Kensington.
      Kram

      Radera
  2. Min fråga blir -- Bild nr.17 är det "ditt" hus???
    Många fina bilder, längtar att få komma dit och promenera runt,runt, runtomkring. :)
    Å alla har typ liknande intressen! SÅ F BRA!!

    SvaraRadera
  3. ja vet....dom andra bilderna var fina oxå.
    verkar fint brevid den lilla ån. vi ses snart

    SvaraRadera
  4. *imponerad över morbrors fågelkunskaper*

    Fia bilder, och superduperfint område! Men varför skulle du ta en bild på en äcklig j-a spindel? Det var väl ändå onödigt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahaha för att det bokstavligt kryllar av sådana spindlar här! Man kan gå förbi en buske och så ser man UUUUUUSCH! ett spindelnät med största spindeln i! precis vid armen typ.

      Radera