onsdag 23 februari 2011

Listade

Jag och Elin gick förbi Gina Tricot och Lindex idag. Jag fick då chansen att kolla in allt jag önskat mig. Jag provade mina schorts på Lindex och de var inte riktigt som jag tänkt mig men väldigt fina ändå. Jag brukar aldrig tycka om något inne i provrummen så det är säkert likadant med dessa också. Storlek 36 var nog lagom.

Dessutom såg jag min väska, den första i tyg med skinremmar. SÅ FIN! Helt underber. Den vill jag ha! Vill HA!
Dessutom hittade jag ett par John Lennon-glasögon. Jag ser ut som en tok i dem men ÅH va snyggt det är med sådana.

Jag letade efter mina önskningar på Gina men hittade dem inte. Troligtvis får man beställa dem över nätet.

Nu ligger i alla fall min väska högst på listan. Bara så ni vet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar