tisdag 1 juni 2010

Lite bal men inte så mycket

I år var det Sandras tur att klä upp sig för studentbalen. Hon var jättevacker! I allt kaos på parkeringen berättade hon för mig att hon lockat håret själv och allt sådant. Det var glädjande att höra. Ofta går alla förberedelser för långt. Det ska inte vara en tävling och folk ska inte försöka bräda varandra
Hur som helst var du ur-snygg Sandra!

Vi väntade vid hotellet ganska länge. Inte så länge som de som var där när vi kom men ändå tillräckligt länge för att jag han tröttna på att hålla utkik efter någon som inte ens lämnat parkeringen vid Alströmer. Jag ställde mig på en stenpelare för att kunna se över raden av människor som stod vid avspärrningarna.

Till slut skymtade jag Sandra mellan björkgrenarna

Jag fick knappt några bra bilder. Det var tur att Elin stod för den delen.

Här får ni de en bild på den underbart goda pajen Maggan gjorde till sitt kalas
bara för att den var så god!

2 kommentarer: