måndag 28 juni 2010

Hemma

Igår kom jag och mamma hem efter vår gourmévecka i Skåne-Åsljunga. Ni får veta mer om varför vi döpte den till det imorgon. Jag ville bara säga att jag är hemma igen och så. Jag försöker förbereda mig mentalt inför att göra alla inlägg så ni får se vad vi gjorde i veckan. Det är över 300 bilder som ska tittas igenom och kanske redigeras så det får bli en hel dag till det.

När vädret är såhär fint vill man ju inte sitta inne och uppdatera en blogg. Jag får dåligt samvete av att sitta inne när solen lyser även om jag kanske inte har något ute och göra. Nu ska jag i alla fall gå en promenad så att jag är lagom trött för att titta på Sweene Todd kl 21. Det skall göras med en skål vaniljglass och kanske lite ungsgrillad ananas. Vem vet.

KRAM

2 kommentarer:

  1. Hej!!
    Idag vore ju en bra dag att ägna åt att lägga in bilder.....
    Ses imorrn!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  2. Ja det hade det verkligen vart. Grejen är den att jag varit i Göteborg på bio och det tog all tid. Men nu ska jag sätta igång:)

    KRAM

    SvaraRadera