fredag 18 juni 2010

Potatisfestivalen

Nästa dag åt vi överbliven kyckling på mackorna och såg klar på The notebook. Vi åkte in till Alingsås vi två tiden. Medan vi väntade på bussen i Alingsås gick vi in i Antikaffären de har där. Mitt första ord blev "ÅH" och så fortsatte det nog hela tiden. Elin hittade en klocka som hon ska ha i rummet som hon ska inreda i mitt hus sen. Det kommer bli rakt igenom skit snygg om hon ska fortsätta ha så bra smak på resten av inredningen.
Hemma hos mig åt vi lite korv med bröd (och grönsaker för min del). Jag lagade mat medan Elin kröp runt i min trädgård med Kewin. De två gillar varandra tror jag nog...
När vi ätit åkte vi in till Alingsås och Potatisfestivalen. Där träffade vi Emma, Emilia och Sofia.
Vi var tvungna att äta så jag och Elin delade på en pizza. Det är ganska så jättegott med en varm pizza när man är hungrig och fryser.

Elin tog ett kort som jag bara älskar. En så kallad "fnjös bild". Frissigt hår i fint ljus. MUMS!

Vi åkte hem tidigare än planerat eftersom det blev så fasligt kallt. Vi hann i alla fall se Selsius uppträda. Vi blev nog alla smått förälskade då. Jag blev i alla fall helt knäsvag när sångaren tog i från tårna och skrek "Lets make it matter". ÅH kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar