fredag 18 juni 2010

Elin sov hos mig

Många av bilderna som jag laggt upp från de senaste dagarna är Elins. Bara så ni vet:) Som alltid när Elin sover hos mig vaknar vi på massa konstiga sätt. Idag ringde någon, jag vet inte vem för det var dolt nummer. Sen var vi båda så oerhört kissenödiga efter vårt kvällste så vi var tvugna att gå upp och kissa. Efter frukosten gjorde Elin en spellista på spotify som hon döpte till Muffins. Det var ju ganska passande eftersom vi skulle baka myffins. (Varför skriver jag mussinf varje gång! GAAH)

När muffinsen stod i ugnen la vi oss i solen en stund.Här slänger sig Elin på mig ock skrattar... jag skrattar väll lite halv kvävt jag med..

Jag visste ju egentligen att svaret skulle bli ja när jag frågade Elin om hon ville ta kort på mig när jag vattnade min älskade basilikaplanta.
Elin matchade fint till våran nyponbuske.
Vacker som... ååh jag vet inte vad
Min berså<3 Vi tog en lusch-fika i skuggan, sen solen, sen skuggan, sen solen. Vi kunde inte bestämma oss riktigt. Tur var väll det att bordet är så lätt att flytta.
Elin åt en blåbärsmuffins och jag åt en med äpple. De var löjligt goda faktiskt.




Elin skrev på sin blogg att hon precis kommit hem efter att ha spenderat tre dagar med mig. Det kom lite som en chock. TRE dagar? Oj va tiden flyger fram när man har roligt.

Kram på dig min fina vän. Tack<3

3 kommentarer:

  1. Jag kommer nog dö lite halft när du är borta. Jag vet inte hur jag klarade mig i TVÅ veckor när jag var borta. Jag antar att det är lättare för den som är borta än för den som är kvar.

    Du måste finnas, du måste, jag lever mitt liv genom dig.
    Utan dig är jag en spillra på ett mörkt och öppet hav.
    Jag var tvungen, jag hörde de raderna precis och bara var tvungen att skriva dem. De är fina och du förtjänar dem.

    Tiden går fort med dig, jag tror att innan vi vet ordet av det befinner vi oss med en karta, varsin kamera och fina klänningar på Londons gator. Det känns nästan overkligt allting. Tre dagar har gått läskigt fort. En vecka utan dig och utan något annat att göra kommer kännas som en hel livstid.

    Jag vore ingenting om du inte fanns.

    Jag känner mig lite sådär skrivgalen just nu, skulle kunna skriva en hel A4 fast jag vet inte om vad. Bara skriva en massa ord som inte ens hör ihop.

    Ha det så bra med din mamma i Skåne. Jag kommer sakna dig.

    Helen Sjöholm - Du måste finnas
    <3
    /elin

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Jag tror att jag var tvungen att skära mig i fingret bara för att jag är så förbannat lyckligt lottad som har dig. Det behövde bli lite synd om mig för att inte skapa obaland i universum. Ingen människa kan vara för lycklig.
    Jag vet inte vad jag har gjort för att förtjäna dig...

    De två veckorna var jobbiga... Visserligen var det tidigare in i vår vänskap. Nu har den blivit större. Det tycker i alla fall jag. Jag klarade mig och det gör du med. Det är ju som sagt bara en vecka:)

    London kommer bli mitt livs upplevelse och jag är själaglad över att få uppleva det med dig. Ingen annan.

    KRAM och PUSS på dig. Du måste finnas för mig med. Måste finnas. Måste!<3<3<3 älskade du

    SvaraRadera