torsdag 10 juni 2010

Sommarlov


Nu har vi slutat ettan. Det är sanslöst. Tiden har gått farligt fort och det hela gör mig lite nervös när jag tänker på det. Jag är bombsäker på att jag kommer sakna klassen något enorm efter gymnasiet. Jag kommer antagligen sakna dem i sommar också men förhoppningsvis hittar vi på något då och då.


Dagen har varit bra, om man inte räknar med några otroligt klumpiga och totalt onödiga incidenter. Jag vill inte ens prata om det. Det hugger till i mig så fort jag gör det.
De flesta ur klassen träffades på Mangiamo efter att vi slutat. Där satt vi och fikade medan vi planerade lite midsommarsaker mm. Jag tror att jag ska fira min midsommar med mamma i stugan. Äta sill och potatis och dricka vin. Det passar antagligen inte men någon ska vi allt dricka vin tillsammans hon och jag. Det har vi bestämt.
Flickorna i klassen ska kanske grilla hemma hos Alice och det verkar bli suveränt. Jag skulle gärna vara med där också, men än har jag inte bestämt mig.
Det är sommarlog och jag kan knappt tro det. Jag kommer bli fruktansvärt uttråkad om vädret ska fortsätta så här. Snälla bli bättre!
Nu, mina vänner, håller jag på att göra en spellista på spotify som heter Feeling. Den ska vara full av låtar med känsla. Glad eller ledsen, bra eller dålig. Något som berör ni vet och allt det där. Eller något som man bara ÄLSKAR! Om ni känner för det kan ni ge mig förslag på låtar. Jag är väldigt dålig på det här nämligen. Jag tror nog att det är min andra lista eller så...
Så jag är tacksam för lite hjälp.
Kram på er och glad sommar!

4 kommentarer:

  1. Hej du fina unge! =) Du vad gör du imorgon? fredag alltså... Funderar på om du ville ha en dag i Alingsås med mig eller något, prata, fota, gå runt och kolla lite, jag saknar dig Moa. Saknar våra skrattanfall vi fick så man inte kunde andas, så vi låg på golvet.. Hihi Igår kom bara och tänka på den sommardagen då vi hade vattenkrig emot Oscar hur vi sprang runt på eran gräsmatta med vattenslangar och skrek och skrattade :) Fina minnen. Man borde egentligen skriva ner alla sina finaste minnen i en bok... Jag borde göra det. Aja :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen min:) Mår du bättre nu:)? ÅH ja det kommer jag ihåg! Vattenkrig är bäst!:P

    Jag skulle faktiskt vilja ha en helt ledig dag imorgon. Vi har ju hela sommarlovet på oss. Dessutom sa va väll att vi skulle träffas efter att du varit i Borås:) Eller var det i tisdags du va det? :S På onsdag ska det tydligen bli jättefint. Då kan vi göra det. Fota och strosa blir så mycket roligare när det är fint väder. Till skillnad från hur det är nu...

    Är det okej?
    KRAMKRAMKRAMKRAMKRAM<3<3<3

    SvaraRadera
  3. Jo jag får medicin nu så det är bra ^^ Okej :) det är lugnt ^^ Jo vi skulle ha fikat i Alingsås i tisdags men vi kunde ju inte det eftersom jag var så jäkla dålig men vi ska nog fika nu på Måndag i stället :) Och på onsdag fyller pappa år så man får se, kan göra det på förmiddagen kanske ^^ vi får se.. jag har ju den otrevliga veckan i månaden då dock som kanske inte är så kul (A) om du förstår.^^

    Kram kräm Kram kram <3<3<3

    SvaraRadera
  4. Okej. Men vi kan ta det nästa vecka i alla fall. När det passar oss båda:) KRAM

    SvaraRadera