fredag 11 juni 2010

Första dagen på sommarlovet.

Elin ringde till mig förut i smått panikartat tillstånd och flämtade fram att biljetterna till Twilight 3 har släppts (ursäkta mig alla Twilight-fans som kan det verkliga namnen på filmerna...jag kallar det trean). Vi fick platser i mitten tror jag. Mitten i mitten. Imorgon ska vi åka in till Göteborg och hämta biljetterna vilket är lite krångligt och smått onödigt tycker jag. Hur som hälst har jag inget bättre för mig och jag säger inte nej till en tur till Göteborg med Elin.

Min dag har varit slapp rakt igenom. Plocka in disk, diska, äta frukost, spela sims, kura med Kewin, äta macka och dricka kaffe framför Ellen DeGeneres, få 23 kr av pappa för att jag snabbt som attan gjorde en macka och te till honom när han kom hem, bli lite nedstämd helt plötsligt och inte veta varför. Det är min dag så här långt.

Ikväll ska jag äta GOD mat som pappa gjorde igår innan det bär av till Pyttan för fest. Jag är liiite mer taggad idag. Hoppas det bara ökar med tiden. Hoppas Elin mår bra ikväll och att hon möter mig på stationen. Jag vill ha henne där idag.

2 kommentarer:

  1. jag mår bra nu :) jag är också mer taggad idag, konstigt nog. :)
    /elin

    SvaraRadera
  2. Elin: Bra:D det kanske blir en bra dag:):):)

    SvaraRadera