fredag 12 februari 2010

Snart så...

På bilden är det Emma/Pemms - bara för att jag tycker att hon är mega fräck

Om ungefär en timme är det tänkt att jag ska befinna mig hos Pyttan och dansa gärnet. Nu sitter jag här i myskläder och är förvånansvärt lugn. Det enda som oroar mig lite är dilemmat om jag ska ha kvar mitt misslyckade nagellack eller om jag ska ta bort det...

Jag hoppas att mina aningar om att det är en dansa-och-ha-roligt-fest stämmer och att det inte är en fina-nya-kläder-fest för jag har inte planerat något extra ordinärt i klädväg. En enkel skjorta och en väst över ett par strumpbyxor. Inte mer än så. Dock kommer mitt stora hår att fladdra och kinderna blossa. I hope. Mer party än så kan man knappast få det.

Lyckliga lilla jag får skjuts både dit och hem av mina fina pappa som alltid ställer upp. En stor kram på honom. Det är nog en av anledningarna till att jag är så lugn. Pappa fixar allt.

Imorgon skall jag med 10-bussen till Trollhättan där jag ska möta mora mí. Vi ska gå till stan och fika med smarriga weinersemlor. Guda-goda. Kul ord:P

2 kommentarer:

  1. jag saknar dig!
    sitter just nu pa ett av alla miljarder internet cafe som finns pa on jag befinner mig pa
    det ar varmt och mina armar ar roda av solen.

    fasen jag maste se till att skicka ditt brev snarast! det kanske inte hinner fram innan jag kommer hem, pinsamt! det ar fardigskrivet men jag har inget kuvert med mig sa kan inte skicak det forran jag fatt tag i ett!

    iallafall
    jag kommer hem snart, eller snart och snart men ja.. snart

    KRAM
    /elin

    SvaraRadera
  2. Elin: Det är underbart att höra från dig!
    Bli inte sönderbränd, det är farligt kära du ( Dessutom vill jag inte vara en snögubbe brevid dig;) )

    Jag tänkte på ditt blev igår men beslutade mig snabbt för att inte göra det. Jag vill bli överraskad när jag en vacker dag ser det i botten av brevlådan! Åh jag längtar (känn ingen press, jag kommer antagligen få det förr eller senare)

    Du är inte hemma förrän om två veckor typ! Det är långt kvar! Ett helt lov utan dig, en hel vecka i skolan utan dig! Paniken växer i mig. Kramar i mängder!

    SvaraRadera