torsdag 18 februari 2010

För tillfället

Oscar kom på besök. Nu sitter han och nostalgispelar Rayman i mitt rum. Jag sitter här och det är meningen att jag ska skriva på min novell. Det gör jag INTE. Jag är på tok för ointresserad och kan inte förmå mig att tvinga mig själv. Dåligt.

I köket puttrar en köttsoppa som skall avnjutas med mitt nybakade bröd. Jag är lite stolt om det går för sig:) Oscar och jag delade på den sista biten av brownien. Det är SÅ kul när det man bakat tar slut. Det är det som gör det roligt att baka. Istället för att frysen fylls av kakor som aldrig mer kommer se dagens ljus. För det mesta.

Ne, nu är jag hungrig och ska fortsätta med soppan. Det skall bli mums. KRAM

2 kommentarer:

  1. Åhhh... önskar att jag fick vara med och äta din GOA soppa och bröd !!;(( mmmmm ;))

    SvaraRadera