torsdag 4 februari 2010

Hon gör mig glad!

Elin får ett eget inlägg... Jag ville inte blanda ihop henne med all sorgsenhet i räls-inlägget.

Efter gympan tog jag och Elin bussen in till stan för att köpa våra efterlängtade skjortor. Åh va snygga dom är! Vi började med en fika på Gårdcafét. Jag borde tagit te eller något stället för den där sötsliskiga chokladcapoccinon. (Både jag och Elin ångrar vår vistelse där...Varför gick vi dit över huvud taget?:P )

Jag behövde ta ut pengar för skjortan och för det obligatoriska sparandet jag gör varje månad. 200 kr i spar. Mums för de pengarna sedan. Till min stora fasa såg jag på kvittot att det bara finns 193,50 kr kvar på mitt konto! Panik! Jag behöver verkligen ett sommarjobb. Nu har jag lämnat in tre CV men om någon har förslag på jobb ( som de inte själva vill åt såklart) så säg gäääärna till mig:) Det vore kanoners. Åh, det måste jag börja säga oftare. Mycket underskattat. Dessutom kom jag idag på att ordet "freedom" står skrivet på allt för få platser. Detta måste lösas.

Efter vårt inköp av fin, fina skjortor gick vi till MQ där de har underbar rea. Jag skulle inte köpa något mer. Det var bestämt så, men Elin kanske ville ha något. På något vis slutade det med att Elin tvinga in mig i ett provrum med en underbar, jag upprepar, UNDERBAR väst. Det hade gått ner från 499 till 149 kr. FYND! Jag började babbla om att lämna tillbaka mina nyköpta jeans och köpa denna istället men då öppnar den rara Elin sin fina mun och säger glatt: " Jag köper den till dig!"... Det uppstår en hetlevrad diskussion. Jag kan ju knappas acceptera detta! det går inte! Det hela slutar med att Elin köper denna väst som en tidig födelsedagspresent till mig. Åh älskade du<3

Medan tjejen bakom kassan packar in min present står jag och fån ler hela tiden. Det känns som att jag aldrig kommer att sluta. Fy fan va jag gillar dig Elin. okej... fattar du det? Jag ska gottgöra dig, big time! TACK igen. TACK<3


4 kommentarer:

  1. hihi, som sagt älskar jag att göra dig glad :)
    älskade du<3
    usch sorgligt att säga hejdå till dig på söndag..
    /elin

    SvaraRadera
  2. Elin: JA fy skjutsigen för det!!! BLÄ!


    //Moa

    SvaraRadera
  3. Ååååååå.... vad spännande! Då kan du väl ta med dina nya klädr hit till LUGN så jag får se dom. Kram och grattis till dej som har sån toppen snäll kompis. // Kram mamma

    SvaraRadera
  4. Mamma: Ja visst:D Jag ska allt klä upp mig ;)

    SvaraRadera