torsdag 18 februari 2010

Bra start

Min morgon har varit ganska hälsosam om jag får säga så.

Jag satte raskt igång med att baka bröd och medan de jäste gick jag ut på en rask promenad. En halvtimme senare kom jag hem, svettig och vinglig. Under brödets andra jäsning tog jag en dusch och förberedda lite allmänt. Efter en kvart i ugnen avnjöt jag en rykande färsk "ostfralla" med ett berg av grönsaker på. MUMS! Det var på tok för gott för att nöja sig med en, så jag tog en halv till med mycket ost på. Några minuter senare satt jag med den andra halvan av andra mackan och rensade det sista i smörpaketet. Okej, där försvann kanske det hälsosamma i min morgon men god var den definitivt!

Vad jag ska göra idag vet jag inte. Vi får se vad som dyker upp. En spel sugen pojke kanske slår en signal, vem vet?

Idag ska jag ringa till Gun på tandregleringen och meddela den nervpirrande nyheten: "Jag har bestämt mig, det blir silversmile..."

USCH!

2 kommentarer:

  1. Å få tusan vad jag är glad för att du har bestämt dej...Du är så himla duktig och jag är så otroligt stolt över dej! :)))))))) Älskar dej // Mamma

    SvaraRadera
  2. Mamma: Ja... Jo det är nog bäst så här... Tack fina du<3

    SvaraRadera