tisdag 2 februari 2010

Hannas födelsedag.

Idag fyllar kusinen Hanna 27 år så ett innerligt Grattis till dig Hanna! :)
På lördag skall vi dit och äta kalasmat. I hope. Jag känner verkligen för kakor, godsaker... Då är det bra att veta att jag ska fika med Emelie imorgon och att jag ska äta en utav (vad som set ut vara) grymt goda muffinsarna de har på espresso house. Mums!

Förutom kalas skall det bli en liten tjejkväll hoss Alice på kvällen. Inga förutfattade meningar där. Jag vill bli överraksad så jag föreställer mig inget om hur det kommer bli. Att vi kommer skratta ser jag dock som en självklarhet. Det går inte att undvika.

Det är bara så jäkla typiskt att min älskade Elin inte kan komma eftersom hon jobbar till 20:00 den dagen. ÅH, det gör mig så irriterad. Av den andeldningen sjunker ju rolighetsfaktorn en bra bit. Fan... Jag ska inte prata mer om det här Elin. Jag vet hur surt det är att missa något sådant.

Idag har jag brottats med Elin inför några Holländare som såg ut som kineser. Alice och Michaela pratade med dem på chat-sight... eller vad det nu heter. Jag anser att jag van den catfighten men jag har inte sagt det till Elin. ;) Kul var det i alla fall.

4 kommentarer:

  1. deprimerande är vad det är! fan att man ska missa något sånt..

    ursäkta?! DU VANN?! skulle inte tro det va! ;)
    /elin

    SvaraRadera
  2. Elin: Åhjo, nog vann jag alltid:P Du skrek om nåd, minns du inte det:P? hihih Puss

    SvaraRadera
  3. tack söta du!
    kände just pressen att behöva baka till lördag!!!!!! Skitunge, alla är inte lika duktiga som dej.......:)
    Puss å Kram Hanna

    SvaraRadera
  4. Hanna: Men lägg ägg! Du har det i blodet tror jag. Gör dom där goda kladdiga kakorna som behöver ätas kalla! Det passar ju jättebra. Eller Hanna-kakor! ÅH va gott det vore! Men känn ingen press:P Herregud, det är ju inte för kakorna jag kommer:)

    Och tack för att du säger att jag är duktig:D KRAM KRAM

    SvaraRadera